شخصا به دانستن شیوه کار و مدیریت شرکتهای بزرگ در زمینه دیزاین و تکنولوژی، علاقه بسیاری دارم.
دوست دارم بدانم شرکتهایی که هزاران نفر کارمند در سراسر دنیا دارند، چطور از پس مشکلات بر میآیند و محصولاتی تولید میکنند که کاملا یکپارچه به نظر میرسد؟
خیلی به این مساله فکر کردم که این شرکتها چگونه افرادی را استخدام میکنند و از آن افراد چه میخواهند؟
همه ما میدانیم که «دیزاین» مدتهاست از تککلمهای بودن یا تکمفهمومی بودن خارج شده است. دیزاین در هر بخشی معنی خاص خودش را دارد، میتوان فکر، زندگی، مسافرت و حتی روش انجام یک بازی را دیزاین کرد.
دیزاین خارج از بحثهای رابط و تجربه کاربری زنده است و به هرگونه برنامهریزی برای انجام کاری هم میتوان آن را نسبت داد.
میزان بزرگی شرکتی که در آن استخدام میشوید همیشه به میزان هنرمندی یک طراح رابط کاربری در به کار بردن میزان سایههای مختلف روی یک دکمه محدود نمیشود. شرکتهای بزرگتر بجای مدرک و گاهی حتی سابقه کار، بیشتر به دنبال جهانبینی یک دیزاینر هستند، اینکه او از اثرات مهم کارش با خبر باشد و از هیچچیز سرسری رد نشود.
دقت به جزئیاتی که دیگران ممکن است آنها را کوچک بشمارند، تفاوت شما نسبت به بقیه است.
فستکمپانی، مقالهای منتشر کرده که در آن به مواردی که شرکتهای بزرگ برای استخدام دیزاینرها در نظر میگیرند اشاره میکند.
جالب است بدانید که این مقاله با کمک کسی نوشته شده که به صورت اختصاصی برای شرکتهای بزرگ نیروی کار استخدام میکند.
این مقاله هرچند کوتاه است ولی شامل نکاتی میشود که ممکن است دید مخاطبان را نسبت به جهانبینی شرکتهای بزرگ بازتر کند. پیشنهاد میکنیم این مقاله را در اینجا مطالعه کنید.